maanantai 30. maaliskuuta 2009

Heippa kaikki bloggaajat! ((:

Pieniä tietoja meistä:
Nimet: Laura ja Oona
Iät: Alle 15 vuotiaita ;)
Asuinpaikka: Suomi ja tarkemmin Etelä-Suomi (:
Blogin tarkoitus: Muotia,muotia,muotia (:
Lempi vaate merkit: Esprit,United Colors Of Benetton, Marimekko jne..
Lempi vaatte yhdistemät: Mekko, legginsit ja toppi, aurinkolasit ja minihameet

Tosiaan tämä oli nyt ensimmäinen kirjoitus ja lisää tulee kun opitaan käyttää tätä ((: