keskiviikko 20. toukokuuta 2009
Linnamäki
Ei oo joo pitkää aikaa kirjoteltu, mut meinasin nyt kertoo et tänää sitten meen Lintsille ja Laura on siel turkis (: aika eppaa.. (((:
perjantai 8. toukokuuta 2009
Turkkiin<3
Nii eli oona olikin jo maininnut että lähdemme leirille emmekä kirjoittele,minä lähden leirin jälkeisellä viikolla vielä turkkiin ja tulen sitte joskus takasin <3 elikkä matkan kohde on turkey-alanya :D<
torstai 7. toukokuuta 2009
Leirikoulu
Hjeips<3 Ei oo pitkää aikaa keretty kirjottaa, ja ei keretä oikein nyt tulevanakaa, ku leirikoulu viikol 20. Siis koko viikko, joten katsoo sen jälkee jos kerkeis kirjottelee<3
Mut menen ---> Moimoi!
Mut menen ---> Moimoi!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)