keskiviikko 20. toukokuuta 2009

Linnamäki

Ei oo joo pitkää aikaa kirjoteltu, mut meinasin nyt kertoo et tänää sitten meen Lintsille ja Laura on siel turkis (: aika eppaa.. (((:

perjantai 8. toukokuuta 2009

Turkkiin<3

Nii eli oona olikin jo maininnut että lähdemme leirille emmekä kirjoittele,minä lähden leirin jälkeisellä viikolla vielä turkkiin ja tulen sitte joskus takasin <3 elikkä matkan kohde on turkey-alanya :D<

torstai 7. toukokuuta 2009

Leirikoulu

Hjeips<3 Ei oo pitkää aikaa keretty kirjottaa, ja ei keretä oikein nyt tulevanakaa, ku leirikoulu viikol 20. Siis koko viikko, joten katsoo sen jälkee jos kerkeis kirjottelee<3

Mut menen ---> Moimoi!