Jaahaas, tota ei oo tullu pitkää aikaa kirjoteltuu mut syytetää nyt vaikka kesää ja kelejä<3 ^^
Mitä vaatteisii ni viikko sit tuli tilattuu hennesiltä pari paitaa ja yhet housut, nyt katoin vaatteitten hintaa mitkä tilasin normaalihintasina niin nyt kaikki puoleen hintaan :O:O.. Vähän ärsyttää mut ei paljon (;
Kaikkee säätööki kesäl ollu ni ei oo oikee kerenny.. Mut tänää uimaa <3
-Oonaa(:-
maanantai 29. kesäkuuta 2009
torstai 4. kesäkuuta 2009
KESÄ<3
Eli WUHUUU kesä <3 Vihdoin se on tullu ja kyl on ootettukki<3 Vaikka kelit ei kyl oikein tunnu kesältä.. Ja nyt tekee mieli pehmistä.
Oon muuten ihan järkyttyny salkkareista. Aika kohu nous. Olis muuten voinu olla k13 jakso.. Tai siis sillei et pienetki kattoo sitä..
Ihanaa kesäää<3
Oon muuten ihan järkyttyny salkkareista. Aika kohu nous. Olis muuten voinu olla k13 jakso.. Tai siis sillei et pienetki kattoo sitä..
Ihanaa kesäää<3
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)