maanantai 29. kesäkuuta 2009

<3

Jaahaas, tota ei oo tullu pitkää aikaa kirjoteltuu mut syytetää nyt vaikka kesää ja kelejä<3 ^^

Mitä vaatteisii ni viikko sit tuli tilattuu hennesiltä pari paitaa ja yhet housut, nyt katoin vaatteitten hintaa mitkä tilasin normaalihintasina niin nyt kaikki puoleen hintaan :O:O.. Vähän ärsyttää mut ei paljon (;

Kaikkee säätööki kesäl ollu ni ei oo oikee kerenny.. Mut tänää uimaa <3

-Oonaa(:-

torstai 4. kesäkuuta 2009

KESÄ<3

Eli WUHUUU kesä <3 Vihdoin se on tullu ja kyl on ootettukki<3 Vaikka kelit ei kyl oikein tunnu kesältä.. Ja nyt tekee mieli pehmistä.

Oon muuten ihan järkyttyny salkkareista. Aika kohu nous. Olis muuten voinu olla k13 jakso.. Tai siis sillei et pienetki kattoo sitä..

Ihanaa kesäää<3

keskiviikko 20. toukokuuta 2009

Linnamäki

Ei oo joo pitkää aikaa kirjoteltu, mut meinasin nyt kertoo et tänää sitten meen Lintsille ja Laura on siel turkis (: aika eppaa.. (((:

perjantai 8. toukokuuta 2009

Turkkiin<3

Nii eli oona olikin jo maininnut että lähdemme leirille emmekä kirjoittele,minä lähden leirin jälkeisellä viikolla vielä turkkiin ja tulen sitte joskus takasin <3 elikkä matkan kohde on turkey-alanya :D<

torstai 7. toukokuuta 2009

Leirikoulu

Hjeips<3 Ei oo pitkää aikaa keretty kirjottaa, ja ei keretä oikein nyt tulevanakaa, ku leirikoulu viikol 20. Siis koko viikko, joten katsoo sen jälkee jos kerkeis kirjottelee<3

Mut menen ---> Moimoi!

lauantai 18. huhtikuuta 2009

Vielää-->

Piti kertoo nominationeista ((: Meijän mielestä tosi kiva kapistus ja sopii monen kaa yhteen. Itse sain sellasen joululahjaks ja Laura oli vielä ilman, niin päätin ostaa sille synttäri lahjaks tammikuussa. Nyt se kuuluu jokaiseen päivään<3 Paloja on kertony mulle: Enkeli, nimikirjain O ja pala missä lukee KISS. Lauralla on vain tuo sama KISS. Kyl seki niit viel hankkii<3 ((:




Ja sitten piti vielä että älkäähän ihmetelkö jos joskus täällä kommentoimme Pihlajakadun toimia koska, salkkarit alkaa menee nyt niin suhdekoukeroiseks että.. (:


Heihei ja hellät tunteet.

Rakkaudella Oona<3

Iltaa ^^

Niin mitäpäs tässä muuta ku viikonloppua vietelles ja vaatekaappia siivomassa. (: Pois lähtee ainaki kaikki nuhjuiset vanhat t-paidat ja yksi lindexin huppari.
Laura se nyt on enimmäkseen jaksanu täällä olla ja laittaa kuvia (: Aplodit hänelle *taptap*.
Oona painuu kohta untenmaille (vaatevuoren yli). Heihei<3


-Oona-