Piti kertoo nominationeista ((: Meijän mielestä tosi kiva kapistus ja sopii monen kaa yhteen. Itse sain sellasen joululahjaks ja Laura oli vielä ilman, niin päätin ostaa sille synttäri lahjaks tammikuussa. Nyt se kuuluu jokaiseen päivään<3 Paloja on kertony mulle: Enkeli, nimikirjain O ja pala missä lukee KISS. Lauralla on vain tuo sama KISS. Kyl seki niit viel hankkii<3 ((:
Ja sitten piti vielä että älkäähän ihmetelkö jos joskus täällä kommentoimme Pihlajakadun toimia koska, salkkarit alkaa menee nyt niin suhdekoukeroiseks että.. (:
Heihei ja hellät tunteet.
Rakkaudella Oona<3
lauantai 18. huhtikuuta 2009
Iltaa ^^
Niin mitäpäs tässä muuta ku viikonloppua vietelles ja vaatekaappia siivomassa. (: Pois lähtee ainaki kaikki nuhjuiset vanhat t-paidat ja yksi lindexin huppari.
Laura se nyt on enimmäkseen jaksanu täällä olla ja laittaa kuvia (: Aplodit hänelle *taptap*.
Oona painuu kohta untenmaille (vaatevuoren yli). Heihei<3
-Oona-
Laura se nyt on enimmäkseen jaksanu täällä olla ja laittaa kuvia (: Aplodit hänelle *taptap*.
Oona painuu kohta untenmaille (vaatevuoren yli). Heihei<3
-Oona-
perjantai 17. huhtikuuta 2009
Vaate postaus
Eli postaan nytte ne vaatteet jotka ostin lahesta shoppailu reissulta.
Kuvat on otettu web kameralla joten laatu on huono!(KAMERA RIKKI)
yksi Vilasta ostamani paita on pesussa niin en voi sitä esitellä :)

Aurinko Lasit H&M kuvassa näkyy myös hupparia :)
Tässä mic macin huppari vihreä,elta salmiakki ruudullinen.Hintaa en viitsi toistaa koska oona sen
jo kertoi. :) Oonalla siis samanlainen

P.s.sorry myös yksi persikan,korallin värinen paita jäi kuvasta puuttumaan,koska unohdin ottaa kuvan ja en jaksa ottaa siitä enään kuvaa :D perus toppi vain Vilasta
Kuvat on otettu web kameralla joten laatu on huono!(KAMERA RIKKI)
yksi Vilasta ostamani paita on pesussa niin en voi sitä esitellä :)

Aurinko Lasit H&M kuvassa näkyy myös hupparia :)
Panta "Burberryn" huono kuva mutta kai siitä saa selvää:)
Tässä mic macin huppari vihreä,elta salmiakki ruudullinen.Hintaa en viitsi toistaa koska oona sen
jo kertoi. :) Oonalla siis samanlainen

P.s.sorry myös yksi persikan,korallin värinen paita jäi kuvasta puuttumaan,koska unohdin ottaa kuvan ja en jaksa ottaa siitä enään kuvaa :D perus toppi vain Vilasta
Hhei
oon tässä koulun koneella ja teen projektia (LOPPUTYÖTÄ) meijän tanssista Bailatinosta :))) oona tossa vieressä tekee jtn unicef työtä..Tää projekti ei oikee onnistu kun tässä vaan blogia kirjottelen:))) mut meen nyt heippa tänää varmaan vielä tekstiä ehlä heippa<33
P.S.Tänää tulee varmaan vielä postaus minulta eli Lauralta kun nyt saan noista vaatteista kuvia web kameralla jota ostin kun olimme shoppailemassa :D
Terv.Laura<3
P.S.Tänää tulee varmaan vielä postaus minulta eli Lauralta kun nyt saan noista vaatteista kuvia web kameralla jota ostin kun olimme shoppailemassa :D
Terv.Laura<3
torstai 16. huhtikuuta 2009
(:<3
Heeei kaikille(: Eli lahes tuli toissa päivänä käytyy ja jalat on kipeenä voin ilmoittaa xD
Ostokset Oona:
Vilasta, paita 29,95€
H&Msta, kaksi toppii, lila ja keltanen 4,90€/kpl, lilat legginsit 2,90€, €akka 2,90€ ja Hello Kitty hajuvesi 3,90€
Gina Tricotista, alushousut 2,95€ ((:
MicMacista, Huppari jossa salmiakki kuvioita 14,95€ ja 10 kpl rannerenkaita 1€
Andiamosta, pinkit kengännauhat 3,90€
Ostokset Laura:
Vilasta, neule 35,90€ ja persikan värinen toppi 16,90€
H&Msta, aurinkolasit 7,90€
MicMacista, huppari (samanlainen ku Oonalla(:) 14,90€
Ninjasta, panta "Burberry kopio" 4,90€
Erityis kiitos Vilan ihanille myyjille jotka on aina yhtä ilosia ja auttavaisia<3
Oih, oli ihanaa<3
Ostokset Oona:
Vilasta, paita 29,95€
H&Msta, kaksi toppii, lila ja keltanen 4,90€/kpl, lilat legginsit 2,90€, €akka 2,90€ ja Hello Kitty hajuvesi 3,90€
Gina Tricotista, alushousut 2,95€ ((:
MicMacista, Huppari jossa salmiakki kuvioita 14,95€ ja 10 kpl rannerenkaita 1€
Andiamosta, pinkit kengännauhat 3,90€
Ostokset Laura:
Vilasta, neule 35,90€ ja persikan värinen toppi 16,90€
H&Msta, aurinkolasit 7,90€
MicMacista, huppari (samanlainen ku Oonalla(:) 14,90€
Ninjasta, panta "Burberry kopio" 4,90€
Erityis kiitos Vilan ihanille myyjille jotka on aina yhtä ilosia ja auttavaisia<3
Oih, oli ihanaa<3
maanantai 13. huhtikuuta 2009
Hellurei

Huomenna pitäis jaksaa raahautua taas kouluun eikä millään viittis:(( Onneks ei ole kuin 4 tunnin päivä kun päästään jo 12..Me mennää huomenna siis Oonan kanssa shoppailemaan niikun varmaan jo tosta alemmasta tajusitte=) Tarvisin ainakin jonkun valkosen paidan,legginsit ja tunikan ja ainii joo hei mun ihana panta jonka ostin hesasta forumista ni katkes mökillä :(
<---------Tossa on siitä kuva
Joku päivä me sitte oonzkun kanssa laitetaan niistä kuvia mitä ostettiin jos nyt jotain löydetään =)
:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D
By:Laura
sunnuntai 12. huhtikuuta 2009
Pääsiäinen(:
Heippa kaikille ja hyvää (vähän myöhäistä) pääsiäistä! (: <3
Tarkotus olis mennä tiistaina (14.4) shoppailemaan vähän kauemmas kun tänne käpykylään.
Laukku ja legginsejä pitäis ainakin hankkia..
-Oona ja Laura-
Tarkotus olis mennä tiistaina (14.4) shoppailemaan vähän kauemmas kun tänne käpykylään.
Laukku ja legginsejä pitäis ainakin hankkia..
-Oona ja Laura-
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
