maanantai 29. kesäkuuta 2009

<3

Jaahaas, tota ei oo tullu pitkää aikaa kirjoteltuu mut syytetää nyt vaikka kesää ja kelejä<3 ^^

Mitä vaatteisii ni viikko sit tuli tilattuu hennesiltä pari paitaa ja yhet housut, nyt katoin vaatteitten hintaa mitkä tilasin normaalihintasina niin nyt kaikki puoleen hintaan :O:O.. Vähän ärsyttää mut ei paljon (;

Kaikkee säätööki kesäl ollu ni ei oo oikee kerenny.. Mut tänää uimaa <3

-Oonaa(:-

torstai 4. kesäkuuta 2009

KESÄ<3

Eli WUHUUU kesä <3 Vihdoin se on tullu ja kyl on ootettukki<3 Vaikka kelit ei kyl oikein tunnu kesältä.. Ja nyt tekee mieli pehmistä.

Oon muuten ihan järkyttyny salkkareista. Aika kohu nous. Olis muuten voinu olla k13 jakso.. Tai siis sillei et pienetki kattoo sitä..

Ihanaa kesäää<3

keskiviikko 20. toukokuuta 2009

Linnamäki

Ei oo joo pitkää aikaa kirjoteltu, mut meinasin nyt kertoo et tänää sitten meen Lintsille ja Laura on siel turkis (: aika eppaa.. (((:

perjantai 8. toukokuuta 2009

Turkkiin<3

Nii eli oona olikin jo maininnut että lähdemme leirille emmekä kirjoittele,minä lähden leirin jälkeisellä viikolla vielä turkkiin ja tulen sitte joskus takasin <3 elikkä matkan kohde on turkey-alanya :D<

torstai 7. toukokuuta 2009

Leirikoulu

Hjeips<3 Ei oo pitkää aikaa keretty kirjottaa, ja ei keretä oikein nyt tulevanakaa, ku leirikoulu viikol 20. Siis koko viikko, joten katsoo sen jälkee jos kerkeis kirjottelee<3

Mut menen ---> Moimoi!

lauantai 18. huhtikuuta 2009

Vielää-->

Piti kertoo nominationeista ((: Meijän mielestä tosi kiva kapistus ja sopii monen kaa yhteen. Itse sain sellasen joululahjaks ja Laura oli vielä ilman, niin päätin ostaa sille synttäri lahjaks tammikuussa. Nyt se kuuluu jokaiseen päivään<3 Paloja on kertony mulle: Enkeli, nimikirjain O ja pala missä lukee KISS. Lauralla on vain tuo sama KISS. Kyl seki niit viel hankkii<3 ((:




Ja sitten piti vielä että älkäähän ihmetelkö jos joskus täällä kommentoimme Pihlajakadun toimia koska, salkkarit alkaa menee nyt niin suhdekoukeroiseks että.. (:


Heihei ja hellät tunteet.

Rakkaudella Oona<3

Iltaa ^^

Niin mitäpäs tässä muuta ku viikonloppua vietelles ja vaatekaappia siivomassa. (: Pois lähtee ainaki kaikki nuhjuiset vanhat t-paidat ja yksi lindexin huppari.
Laura se nyt on enimmäkseen jaksanu täällä olla ja laittaa kuvia (: Aplodit hänelle *taptap*.
Oona painuu kohta untenmaille (vaatevuoren yli). Heihei<3


-Oona-

perjantai 17. huhtikuuta 2009

Vaate postaus

Eli postaan nytte ne vaatteet jotka ostin lahesta shoppailu reissulta.
Kuvat on otettu web kameralla joten laatu on huono!(KAMERA RIKKI)
yksi Vilasta ostamani paita on pesussa niin en voi sitä esitellä :)






Aurinko Lasit H&M kuvassa näkyy myös hupparia :)









Panta "Burberryn" huono kuva mutta kai siitä saa selvää:)










Tässä mic macin huppari vihreä,elta salmiakki ruudullinen.Hintaa en viitsi toistaa koska oona sen
jo kertoi. :) Oonalla siis samanlainen



P.s.sorry myös yksi persikan,korallin värinen paita jäi kuvasta puuttumaan,koska unohdin ottaa kuvan ja en jaksa ottaa siitä enään kuvaa :D perus toppi vain Vilasta

Hhei

oon tässä koulun koneella ja teen projektia (LOPPUTYÖTÄ) meijän tanssista Bailatinosta :))) oona tossa vieressä tekee jtn unicef työtä..Tää projekti ei oikee onnistu kun tässä vaan blogia kirjottelen:))) mut meen nyt heippa tänää varmaan vielä tekstiä ehlä heippa<33



P.S.Tänää tulee varmaan vielä postaus minulta eli Lauralta kun nyt saan noista vaatteista kuvia web kameralla jota ostin kun olimme shoppailemassa :D




Terv.Laura<3

torstai 16. huhtikuuta 2009

(:<3

Heeei kaikille(: Eli lahes tuli toissa päivänä käytyy ja jalat on kipeenä voin ilmoittaa xD
Ostokset Oona:
Vilasta, paita 29,95€
H&Msta, kaksi toppii, lila ja keltanen 4,90€/kpl, lilat legginsit 2,90€, €akka 2,90€ ja Hello Kitty hajuvesi 3,90€
Gina Tricotista, alushousut 2,95€ ((:
MicMacista, Huppari jossa salmiakki kuvioita 14,95€ ja 10 kpl rannerenkaita 1€
Andiamosta, pinkit kengännauhat 3,90€

Ostokset Laura:
Vilasta, neule 35,90€ ja persikan värinen toppi 16,90€
H&Msta, aurinkolasit 7,90€
MicMacista, huppari (samanlainen ku Oonalla(:) 14,90€
Ninjasta, panta "Burberry kopio" 4,90€

Erityis kiitos Vilan ihanille myyjille jotka on aina yhtä ilosia ja auttavaisia<3

Oih, oli ihanaa<3

maanantai 13. huhtikuuta 2009

Hellurei


Huomenna pitäis jaksaa raahautua taas kouluun eikä millään viittis:(( Onneks ei ole kuin 4 tunnin päivä kun päästään jo 12..Me mennää huomenna siis Oonan kanssa shoppailemaan niikun varmaan jo tosta alemmasta tajusitte=) Tarvisin ainakin jonkun valkosen paidan,legginsit ja tunikan ja ainii joo hei mun ihana panta jonka ostin hesasta forumista ni katkes mökillä :(
<---------Tossa on siitä kuva

Joku päivä me sitte oonzkun kanssa laitetaan niistä kuvia mitä ostettiin jos nyt jotain löydetään =)
:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D


By:Laura

sunnuntai 12. huhtikuuta 2009

Pääsiäinen(:

Heippa kaikille ja hyvää (vähän myöhäistä) pääsiäistä! (: <3
Tarkotus olis mennä tiistaina (14.4) shoppailemaan vähän kauemmas kun tänne käpykylään.
Laukku ja legginsejä pitäis ainakin hankkia..

-Oona ja Laura-

maanantai 30. maaliskuuta 2009

Heippa kaikki bloggaajat! ((:

Pieniä tietoja meistä:
Nimet: Laura ja Oona
Iät: Alle 15 vuotiaita ;)
Asuinpaikka: Suomi ja tarkemmin Etelä-Suomi (:
Blogin tarkoitus: Muotia,muotia,muotia (:
Lempi vaate merkit: Esprit,United Colors Of Benetton, Marimekko jne..
Lempi vaatte yhdistemät: Mekko, legginsit ja toppi, aurinkolasit ja minihameet

Tosiaan tämä oli nyt ensimmäinen kirjoitus ja lisää tulee kun opitaan käyttää tätä ((: