skip to main
|
skip to sidebar
FASHION DREAM
perjantai 8. toukokuuta 2009
Turkkiin<3
Nii eli oona olikin jo maininnut että lähdemme leirille emmekä kirjoittele,minä lähden leirin jälkeisellä viikolla vielä turkkiin ja tulen sitte joskus takasin <3 elikkä matkan kohde on turkey-alanya :D<
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Lukijat
Blogiarkisto
▼
2009
(13)
►
kesäkuuta
(2)
▼
toukokuuta
(3)
Linnamäki
Turkkiin<3
Leirikoulu
►
huhtikuuta
(7)
►
maaliskuuta
(1)
Tietoja minusta
fashion dream
Etelä-Suomi, Finland
Muotia,Kesää ja Salkkareita (:
Tarkastele profiilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti