perjantai 8. toukokuuta 2009

Turkkiin<3

Nii eli oona olikin jo maininnut että lähdemme leirille emmekä kirjoittele,minä lähden leirin jälkeisellä viikolla vielä turkkiin ja tulen sitte joskus takasin <3 elikkä matkan kohde on turkey-alanya :D<

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti