Hjeips<3 Ei oo pitkää aikaa keretty kirjottaa, ja ei keretä oikein nyt tulevanakaa, ku leirikoulu viikol 20. Siis koko viikko, joten katsoo sen jälkee jos kerkeis kirjottelee<3
Mut menen ---> Moimoi!
torstai 7. toukokuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti