Jaahaas, tota ei oo tullu pitkää aikaa kirjoteltuu mut syytetää nyt vaikka kesää ja kelejä<3 ^^
Mitä vaatteisii ni viikko sit tuli tilattuu hennesiltä pari paitaa ja yhet housut, nyt katoin vaatteitten hintaa mitkä tilasin normaalihintasina niin nyt kaikki puoleen hintaan :O:O.. Vähän ärsyttää mut ei paljon (;
Kaikkee säätööki kesäl ollu ni ei oo oikee kerenny.. Mut tänää uimaa <3
-Oonaa(:-
maanantai 29. kesäkuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti