maanantai 29. kesäkuuta 2009

<3

Jaahaas, tota ei oo tullu pitkää aikaa kirjoteltuu mut syytetää nyt vaikka kesää ja kelejä<3 ^^

Mitä vaatteisii ni viikko sit tuli tilattuu hennesiltä pari paitaa ja yhet housut, nyt katoin vaatteitten hintaa mitkä tilasin normaalihintasina niin nyt kaikki puoleen hintaan :O:O.. Vähän ärsyttää mut ei paljon (;

Kaikkee säätööki kesäl ollu ni ei oo oikee kerenny.. Mut tänää uimaa <3

-Oonaa(:-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti