torstai 4. kesäkuuta 2009

KESÄ<3

Eli WUHUUU kesä <3 Vihdoin se on tullu ja kyl on ootettukki<3 Vaikka kelit ei kyl oikein tunnu kesältä.. Ja nyt tekee mieli pehmistä.

Oon muuten ihan järkyttyny salkkareista. Aika kohu nous. Olis muuten voinu olla k13 jakso.. Tai siis sillei et pienetki kattoo sitä..

Ihanaa kesäää<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti