lauantai 18. huhtikuuta 2009

Iltaa ^^

Niin mitäpäs tässä muuta ku viikonloppua vietelles ja vaatekaappia siivomassa. (: Pois lähtee ainaki kaikki nuhjuiset vanhat t-paidat ja yksi lindexin huppari.
Laura se nyt on enimmäkseen jaksanu täällä olla ja laittaa kuvia (: Aplodit hänelle *taptap*.
Oona painuu kohta untenmaille (vaatevuoren yli). Heihei<3


-Oona-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti