perjantai 17. huhtikuuta 2009

Hhei

oon tässä koulun koneella ja teen projektia (LOPPUTYÖTÄ) meijän tanssista Bailatinosta :))) oona tossa vieressä tekee jtn unicef työtä..Tää projekti ei oikee onnistu kun tässä vaan blogia kirjottelen:))) mut meen nyt heippa tänää varmaan vielä tekstiä ehlä heippa<33



P.S.Tänää tulee varmaan vielä postaus minulta eli Lauralta kun nyt saan noista vaatteista kuvia web kameralla jota ostin kun olimme shoppailemassa :D




Terv.Laura<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti