Heeei kaikille(: Eli lahes tuli toissa päivänä käytyy ja jalat on kipeenä voin ilmoittaa xD
Ostokset Oona:
Vilasta, paita 29,95€
H&Msta, kaksi toppii, lila ja keltanen 4,90€/kpl, lilat legginsit 2,90€, €akka 2,90€ ja Hello Kitty hajuvesi 3,90€
Gina Tricotista, alushousut 2,95€ ((:
MicMacista, Huppari jossa salmiakki kuvioita 14,95€ ja 10 kpl rannerenkaita 1€
Andiamosta, pinkit kengännauhat 3,90€
Ostokset Laura:
Vilasta, neule 35,90€ ja persikan värinen toppi 16,90€
H&Msta, aurinkolasit 7,90€
MicMacista, huppari (samanlainen ku Oonalla(:) 14,90€
Ninjasta, panta "Burberry kopio" 4,90€
Erityis kiitos Vilan ihanille myyjille jotka on aina yhtä ilosia ja auttavaisia<3
Oih, oli ihanaa<3
torstai 16. huhtikuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti