sunnuntai 12. huhtikuuta 2009

Pääsiäinen(:

Heippa kaikille ja hyvää (vähän myöhäistä) pääsiäistä! (: <3
Tarkotus olis mennä tiistaina (14.4) shoppailemaan vähän kauemmas kun tänne käpykylään.
Laukku ja legginsejä pitäis ainakin hankkia..

-Oona ja Laura-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti