Heippa kaikille ja hyvää (vähän myöhäistä) pääsiäistä! (: <3
Tarkotus olis mennä tiistaina (14.4) shoppailemaan vähän kauemmas kun tänne käpykylään.
Laukku ja legginsejä pitäis ainakin hankkia..
-Oona ja Laura-
sunnuntai 12. huhtikuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti