Kuvat on otettu web kameralla joten laatu on huono!(KAMERA RIKKI)
yksi Vilasta ostamani paita on pesussa niin en voi sitä esitellä :)

Aurinko Lasit H&M kuvassa näkyy myös hupparia :)
Panta "Burberryn" huono kuva mutta kai siitä saa selvää:)
Tässä mic macin huppari vihreä,elta salmiakki ruudullinen.Hintaa en viitsi toistaa koska oona sen
jo kertoi. :) Oonalla siis samanlainen

P.s.sorry myös yksi persikan,korallin värinen paita jäi kuvasta puuttumaan,koska unohdin ottaa kuvan ja en jaksa ottaa siitä enään kuvaa :D perus toppi vain Vilasta

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti