perjantai 17. huhtikuuta 2009

Vaate postaus

Eli postaan nytte ne vaatteet jotka ostin lahesta shoppailu reissulta.
Kuvat on otettu web kameralla joten laatu on huono!(KAMERA RIKKI)
yksi Vilasta ostamani paita on pesussa niin en voi sitä esitellä :)






Aurinko Lasit H&M kuvassa näkyy myös hupparia :)









Panta "Burberryn" huono kuva mutta kai siitä saa selvää:)










Tässä mic macin huppari vihreä,elta salmiakki ruudullinen.Hintaa en viitsi toistaa koska oona sen
jo kertoi. :) Oonalla siis samanlainen



P.s.sorry myös yksi persikan,korallin värinen paita jäi kuvasta puuttumaan,koska unohdin ottaa kuvan ja en jaksa ottaa siitä enään kuvaa :D perus toppi vain Vilasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti