maanantai 13. huhtikuuta 2009

Hellurei


Huomenna pitäis jaksaa raahautua taas kouluun eikä millään viittis:(( Onneks ei ole kuin 4 tunnin päivä kun päästään jo 12..Me mennää huomenna siis Oonan kanssa shoppailemaan niikun varmaan jo tosta alemmasta tajusitte=) Tarvisin ainakin jonkun valkosen paidan,legginsit ja tunikan ja ainii joo hei mun ihana panta jonka ostin hesasta forumista ni katkes mökillä :(
<---------Tossa on siitä kuva

Joku päivä me sitte oonzkun kanssa laitetaan niistä kuvia mitä ostettiin jos nyt jotain löydetään =)
:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D


By:Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti