Piti kertoo nominationeista ((: Meijän mielestä tosi kiva kapistus ja sopii monen kaa yhteen. Itse sain sellasen joululahjaks ja Laura oli vielä ilman, niin päätin ostaa sille synttäri lahjaks tammikuussa. Nyt se kuuluu jokaiseen päivään<3 Paloja on kertony mulle: Enkeli, nimikirjain O ja pala missä lukee KISS. Lauralla on vain tuo sama KISS. Kyl seki niit viel hankkii<3 ((:
Ja sitten piti vielä että älkäähän ihmetelkö jos joskus täällä kommentoimme Pihlajakadun toimia koska, salkkarit alkaa menee nyt niin suhdekoukeroiseks että.. (:
Heihei ja hellät tunteet.
Rakkaudella Oona<3
lauantai 18. huhtikuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Itseasiassa tosta nominationista niin mä melkein hukkasin sen mut onneks se sitten löytykin mietin jo että pitää ostaa uus :DD
VastaaPoista